Technika
CAS 20 MAN TGM 18.340
Technická data :
Podvozek :
MAN TGM 18.340 4×4.2, výkon motoru 250kW
Podmetací řetězy
Kabina :
1+5, vybavená držáky dýchací techniky a nezávslím topením
Nástavba :
kostra Al profily
nádrž na vodu nerez 5000l
nádrž na pěnidlo nerez 300l
naviják vysokotlaku 60m
výsuvný pneumatický stožár TVS01
čerpadlo :
kombinované nízkotlak a vysokotlak THZ3000
výkon NT 2000l/min při 1Mpa
výkon VT 350l/min při 4Mpa
Tatra T148 CAS32
Podvozek
TATRA T 2–148 PP5 6×6.2
Koncepce s centrální nosnou rourou a nezávisle zavěšenými polonápravami. Přední náprava hnaná, řiditelná, odpružená torzními tyčemi a teleskopickými tlumiči, s uzávěrkou diferenciálu. Zadní nápravy hnané, odpružené listovými pružinami, s mezinápravovým diferenciálem uzavíratelným společně s připojením pohonu přední nápravy a s uzávěrkami osových diferenciálů.
Motor
Typ: T 2–928 1E
Vznětový, čtyřdobý, vidlicový, vzduchem chlazený osmiválec, s přímým vstřikem paliva.
Počet válců: 8
Vrtání/zdvih: 120/140 mm
Zdvihový objem: 12 667 cm3
Výkon: 157 kW / 2000 min-1
Točivý moment: 814 Nm / 1200–1400 min-1
Požární nástavba
Typ a výrobce: CAS 32, KAROSA Vysoké Mýto
Čerpací zařízení: Dvoustupňové odstředivé požární čerpadlo s vývěvou na spálené plyny.
Jmenovitý výkon čerpadla: 3200 l/min
Objem nádrže na vodu: 6600 l
Rozměry a hmotnosti
Délka: 8670 mm
Šířka: 2500 mm
Výška: 2750 mm
Provozní hmotnost: 11 210 kg
Celková hmotnost: 18 530 kg
Landrover Defender 110
Povozek
Žebřinový rám dutého průřezu, permanentní pohon všech kol, uzávěrka centrálního diferenciálu
Motor
Turbo Dieselový 5 válec
Objem : 2,4l
Výkon : 90 kW/3 500 ot/min
Max. moment : 360 Nm/2000 ot/min
Karoserie
Hliníková 7 místná, typ Station Wagon
Majáková rampa Whelen
Rozměry a hmotnosti
Délka : 4785 mm
Šířka : 660 mm
Výška : 1050 mm
Provozní hmotnost : 2111 kg
Celková hmotnost : 3050 kg
Max. sklon : 45°
Max. náklon : 35°
Přívěsný vozík
Přívěsný vozík za vozidlo Landrover. Určený k přepravě přenosné požární stříkačky, hadic, dýchací techniky a ostatního materiálu. Vozík je vybaven majáčkem Whelen, vnitřním osvětlením a centrálním zamykáním.
Praga V3S
Stará dobrá „vejda“ nejstarší vozidlo ve službě (r.v. 1954), nenahraditelný pracant
Podvozek
Podvozek 6×6 je rámové konstrukce. Kola obsahují kolové redukce pro zvýšení světlosti. Pření náhon je vypínatelný a zadní nápravy obsahují uzávěrku diferenciálu.
Motor
Motor je řadový, vzduchem chlazený šestiválec Tatra 912-1 o objemu 7412 cm³ s přímým vstřikem paliva a ventilovým rozvodem OHV. Výkon motoru je 98 koní (cca 70 kW) při 2000 otáčkách za minutu.
Rozměry a hmotnosti
Délka : 6910 mm
Šířka : 2310 mm
Výška : 2920 mm
světlá výška : 400 mm
Rozvor : 3580 mm a 1120 mm
Rozchod : předek 1870 mm; zadek 2025 mm
Provozní hmotnost : 5350 kg
Celková hmotnost : silnice 10650 kg; terén 8650 kg
Užitečné zatížení : 5000 kg; v terénu 3000 kg
Hmotnost přívěsu : 5500 kg; v terénu 3100 kg
Obložnost : 24 osob
Stoupavost : 60%
Max. náklon : 40%
TATRA T815 VVN
Podrobnosti se připravují.
Zdravím,
na dobráky máte dobrou techniku, celkově mě vaše stránky zaujaly, jen tak dál chlapi!
R.
Díky, za podporu..